17/6/10

continuem amb les lletres i els colors...quantes històries i emocions...



7 comentaris:

M.F.C. ha dit...

Hola tia~
Interessant la japanese lesson de la primera imatge... encara que no es pugui veure gaire bé ^__~

Ah, et deixo el link als dos blogs nous que vaig fer, ok? Ja em diràs què et semblen ^^

http://mari-chan-fics.blogspot.com/

http://karaoke-tradu-je.blogspot.com/

Assumpció Costals ha dit...

Doncs, ara mateix miro els blogs nous i ja en parlem més tard ...que passis un bon dia! Japanese,japanese de bon matí...

Assumpció Costals ha dit...

Marina, genial la història... Quan,la següent entrega?

Assumpció Costals ha dit...

Marina, genial la història... Quan,la següent entrega?

M.F.C. ha dit...

Tia~
Sobre aquella historia que he posat avui... s'acaba així xD
És només per el seu aniversari així que crec que està be que acabi amb un "Felicitats" ^^

La vaig escriure primer en anglès, ahir a les tantes (cap a les 4 potser...) la vaig pujar al LJ i avui al migdia aquí ^^

M'alegra que t'hagi agradat ^^

Assumpció Costals ha dit...

M' agraden especialment els finals que suggereixen una porta oberta a la imaginació del lector/a. Segons estiguis d'ànims t' ho imagines continuant d'una manera o altra. Ahhhh! Avui suposo que ens trobem al dinar del c. Sant Antoni,... saps què hi ha de menú?

núria ha dit...

Ei! Es teva aquesta. FLOR DE CARABASSA???

M'agradaria llegir-la bé. La tens en un lloc que es vei mes clarament la lletra?

Enhorabona pels colors, per l'escrit sobre el mar...

NSM